סדנת בירה מרץ 2025

תוכן עניינים

אמ;לק סדנת בירה במוצאי שבת הבא 1.3בחודשים האחרונים מגיעות לארץ כמות בירה באמת מרשימה שקשה לאדם הסביר לעמוד בקצב ולטעום את הכל. מצד שני מגיעים באמת דברים נפלאים ומיוחדים שבא לכם לשתות.ולכן חשבתי לארגן סדנת טעימות קטנה. בסדנא נשתה 10 בירות מכל הטוב שמגיע לארץ. יהיו מגוון רחב של מבשלות וסגנונת שונים. אני אספר קצת על המבשלות, ההיסטוריה שלהם ועוד קצת, כמובן שאסביר גם על הסגנונות השונים.

פרטים טכניים:

*הסדנא תתקיים במוצאי שבת 3.1 בשעה 20:00 בשכונת פת בירושלים- כתובת מלאה תינתן לנרשמים*

*קיום הסדנא מותנה במינימום משתתפים, מוגבל לעד 10 משתתפים כדי שנוכל לשתות באמת לשתות את הבירה ולא רק לקחת שלוק.*

*עלות: 80 ש"ח**ההרשמה מגיל 18 ומעלה*

* מכיל אלכוהול, מומלץ להימנע משתייה מופרזת*

הרשמה בפרטי או במספר 050-7589841

בתמונה חלק מהבירות שנטעם בסדנא..

ארנון בן-דב

ארנון בן-דב

קיבוצניק במקור וירושלמי בהווה, מוזג בירה, שותה בירה, חוקר בירה, אוהב לדבר על בירה. נשוי למיטל.

שיתוף

רוצים סדנת בירה אצלכם?
יש לכם שאלה על בירה?

אולי תאהבו גם

מאמר אקראי מהאתר שלנו. גלו משהו חדש על בירה!

טעימות בירות איסלנדיות

ביום שלישי לפני שבועיים שמתי את פעמיי לבנימינה כדי להגיע לטעימות של בירות איסלנדיות. את הטעימה אירגן עמרי שפתח לפני שנה וקצת את קבוצת בקבוקים במחירים מעניינים. מלבד דילים שווים, עמרי גם מייבא חלק מהמוצרים

המשך קריאה »
גינס סטאוט

סטאוט

מה דעתכם על מיסים? בין אם אתם חושבים שמס זה שוד ושצריך לחלק וואצ׳רים לחמצן (אתה לא מבין, בשוודיה ניסו את זה ומאז היחס חמצן/נפש עלה בצורה משמעותית) ובין אם יש לכם לב, רובנו לא

המשך קריאה »

לקריאה נוספת