טעימות הופ הוליגנס

הבירות של המבשלה המובילה ברומניה הופ הוליגנס הגיעו לארץ ואנחנו התכנסנו לטעימות. היו בירה עם היביסקוס, עם תה ירוק יפני ועוד סתם בירות נהדרות

תוכן עניינים

שוק ייבוא הבירה לארץ מתפוצץ ואחרי מבחר מבשלות מהטופ העולמי שלא מפסיקות להגיע אלינו, הגיע התור של מבשלות מרומניה ומי אם לא הופ הוליגנס(או חופ חוליגנס). ולא רק מבשלה חדשה אלא גם יבואן בר וחנות בירה חדשה- לאוטר מבית השניט.

אז מי אלה החוליגנים?


המבשלה נפתחה ב2016, ולאחר שנה מת אחד המייסדים בתאונת דרכים. לצוות לקח קצת זמן להתאושש אבל הם יצאו לדרך חדשה והקימו את המבשלה המובילה במדינה.
מאז ועד היום המבשלה הוציאה מעל 350 בירות שונות. אין כמעט סגנון שהמבשלה לא נוגעת בו- מנייפות נהדרות, דרך פייסטרי סאוור מפוצצות פרי, וכלה באימפריאל סטאוטים מיושנות בחביות. כמובן שהמבשלה מכינה גם פילזנרים, פורטרים, ביטרים ובפועל כמעט כל סגנון בירה שתוכלו לעלות על הדעת. הבירות תמיד באיכות בישול גבוהה ובכמעט בכל המקרים הן טעימות מאוד. ב2020 פתחה המבשלה טאפ רום בבוקרשט וממה ששמעתי חובה לקפוץ לשם כשמבקרים בעיר הבירה הרומנית. המוטו של המבשלה הוא- אנחנו מבשלים בירות שאנחנו היינו שמחים לשתות, ממה שטעמתי עד היום אני יכול להגיד שהם לגמרי עומדים בו.
כחלק מההגעה שלהם לארץ הם גם בישלו שתי בירות עם שניט- אחת בישראל ואחת ברומניה. את הבירה שבושלה בשניט ניתן לצרוך רק במקום, אבל הבירה שבושלה ברומניה זמינה גם בפחיות.

רשמי טעימה

בכל מקרה ברגע שפירסמו את הבירות דור הזמין לנו סט, וקראנו גם למעיין לטעימה כדי לחוות את דעתה ולעזור לנו עם הבירות.
פתחנו עם באזיל גוזה מסדרת החתול חמוץ-מלוח. הבירה הייתה כיפית ומרעננת ולי הרגישה מאוד דומה לבאזיל סמאש- אחד מהקוקטיילים האהובים עליי. הרגלים זה דבר חשוב ולכן המשכנו ל Healty Habits בירת השת"פ שלהם עם שניט. מדובר בפייל אייל עם היבסקוס ושאר דברים נהדרים. טעמי התה היו מורגשים מאוד והבירה הזכירה שילוב בין בירה לתה קר איכותי. אני חושב שהיא תלך נהדר בימי הקיץ החמים שלנו. לסיום הבירות תה שתינו בירה שבושלה עם סנצ'ה- תה ירוק יפני. לדאבוני מעולם לא שתיתי תה ירוק יפני ולכן אני לא יכול לשפוט עד כמה זה דומה למקור. לבירה היה טעם סבוני קצת וריח קל של סוכריות גומי. הבירה הייתה טובה אבל בניגוד לאחרות לא יודע אם הייתי יכול לסיים שליש שלה. מה שכן היא בלי ספק מיוחדת ושווה טעימה.

אחרי כל התוספות נזכרנו שגם בירות רגילות זה סבבה. שתינו את הסאמר פאנץ' שהייתה הטובה ביותר בערב. אמריקן פייל אייל עמוסה בריח של פירות הדר ואורנים שמתבטאים גם בפעם. מרירה וקצת עוקצנית שבאה פשוט נהדר. חתמנו את הערב עם נומרופוביה- NEIPA חביבה מאוד. הייתה בה עשבוניות וקצת עוקצניות שפחות מתאימים בעיניי לסגנון- אומנם טעמתי נייפות טובות יותר של המבשלה אבל עדיין מדובר בבירה טובה מאוד.

לסיכום- לאוטר הפציצו פה במגוון בירות יפה מאוד של המבשלה. המחיר של 23 שקלים לפחיות של חצי ממש שווה את זה לטעמי, ואני ממליץ בחום לאסוף חבר או שניים לערב טעימות כיפי ומעניין.

להזמנת הבירות

ארנון בן-דב

ארנון בן-דב

קיבוצניק במקור וירושלמי בהווה, מוזג בירה, שותה בירה, חוקר בירה, אוהב לדבר על בירה. נשוי למיטל.

שיתוף

רוצים סדנת בירה אצלכם?
יש לכם שאלה על בירה?

אולי תאהבו גם

מאמר אקראי מהאתר שלנו. גלו משהו חדש על בירה!

פחית VS בקבוק

האם אפשר לשתות בירה מפחית? האם זה עדיף על בקבוק או שזה בירת פועלים? ולמה אין אף מבשלה ישראלית שמייצרת בירות בפחית?

המשך קריאה »
גינס סטאוט

סטאוט

מה דעתכם על מיסים? בין אם אתם חושבים שמס זה שוד ושצריך לחלק וואצ׳רים לחמצן (אתה לא מבין, בשוודיה ניסו את זה ומאז היחס חמצן/נפש עלה בצורה משמעותית) ובין אם יש לכם לב, רובנו לא

המשך קריאה »

לקריאה נוספת